תזונה

קינוחים בטעם של עוד

קינוחים
קינוחים

מחפשים קינוח טעים וקליל להכנה אבל יש לכם מגבלה אחת: הקינוח חייב להיות פרווה? במקום להתבאס, כדאי לכם להמשיך לקרוא. התפיסה הרווחת טוענת שאחד הדברים הפחות טעימים על שולחן הקינוחים הם קינוחי פרווה. לעתים נדמה לנו שאין תחליף לשמנת ולגבינות השונות שיכולות להרכיב קינוחים משגעים. זה כמובן לא מדויק, יש מגוון עשיר של קינוחים שהם פרווה – החל בעוגות ביתיות כמו עוגות בחושות ועד לקינוחים מושקעים ובעיקר מאוד טעימים.

להתפנק בעוגות טעימות

מי אמר שבחירת עוגות בחושות בתור קינוח לא יכולה להיות מושקעת וגם טעימה? אחד מאותם קינוחי פרווה אהובים מקבלים כיום התאמות שונות גם למי שלא מעוניין בקינוח חלבי וגם בעיקר עבור מי שרגיש למרכיבים מסוימים כמו גלוטן. אפשר בהחלט להכין עוגת שיש מבלי לעשות שימוש בגלוטן בכלל. כן, זה אפשרי ואפילו יוצא טעים מאוד. במקום הקמח הרגיל ניתן להשתמש בקמח שקדים ובקמח אורז. הטעם יוצא נפלא ובעיקר – פרווה. קינוח מומלץ לנמנעים מגלוטן ואפילו לטבעונים שבינינו.

לחובבי המייפל

לא רק על פנקייק, והרבה יותר מסתם עוגה. עוגת מייפל היא אחת מאותן עוגות בחושות שאנחנו לא מבינים איך אפשר לטעום מהן רק פרוסה אחת. אפשר להכין אותה בגרסה חלבית, עם קצת שמנת חמוצה או שאפשר להישאר בז’אנר של קינוחי פרווה ולהכין אותה עם שמן קנולה ומים. הטעם ישאר מופלא, האורחים יתענגו על קינוח שאינו חלבי ואתם תקצרו מחמאות על העוגה הרכה והטעימה הזו. בניגוד לעוגת השיש ללא גלוטן, העוגה הזו כן מכילה קמח ולכן לא מתאימה למי שנמנעים מגלוטן.

עוגה של חורף

מה השילוב של ג’ינג’ר, לימון ודבש אומר לכם? יש כאלה שישר ישייכו את השילוב הזה לתה חורפי חם ומפנק. אבל, בהחלט ניתן לקחת את המרכיבים האלה לעולם של קינוחי פרווה מתוקים וטעימים ולהכין מהם עוגות בחושות. העוגה אינה מתאימה לטבעונים שנמנעים מאכילת דבש, והיא בהחלט נכללת בקטגוריה של פרווה משום שהיא מכילה שמנת צמחית. אופן ההכנה איננו מורכב וזמן ההכנה קצר יחסית. זו עוגה קלאסית לאירוח בחורף, או כשסתם מתחשק לכם להרגיש קצת יותר בריאים ולנחם את עצמכם כשגשום בחוץ.

לא רק עוגות

נמאס לכם מהגשת עוגות בחושות לאורחים שלכם ואתם תוהים איזה קינוחי פרווה עוד אפשר להכין? יש כאמור לא מעט קינוחים שהם פרווה והם ממש לא עוגות בחושות. עולם השוקולד בהחלט לא נסגר בפניכם, וניתן לעשות שימוש בשוקולד מריר שהוא פרווה. אם אתם מחפשים קינוח פרווה שלא יהיה “שוקולדי” יתר על המידה, תוכלו להכין מתכון שמערב אמנם שוקולד מריר אך את הטעם שלו מאזנים סוגים שונים של אגוזים, שקדים ופירות יבשים. הטעם המתקבל הוא שילוב מדהים בין מתוק, למלוח לטיפה חמצמץ. לא תדעו עד שתטעמו – אז גשו להכין!

Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Accessibility