Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

תזונה

הדרך לאירוח מושלם

מתכונים לארוחת ערב
מתכונים לארוחת ערב

אירוח מושקע הוא אמנות לכל דבר. הוא מצריך לא רק סט כלי אוכל מהודר או סכו”ם עשוי כסף. אירוח מושקע הוא כזה שיש בו יצירתיות, מעוף וגם הרבה מקום לביטוי אישי. בין אם אנחנו מארחים קבוצה גדולה ונכבדה של אורחים, או אוהבים לארח את המשפחה בסוף השבוע – בחירה של כלים מתאימים ומחשבה יצירתית היא המפתח. בעידן הנוכחי אנחנו שמים דגש על קיימות ושמירה על הסביבה. מסיבה זו יותר ויותר אנשים נוטשים את הכלים החד פעמיים ועוברים להשקיע בכלי מטבח עמידים ורב פעמיים. כאלה שיאפשרו לשמור על הסביבה ולהוסיף סטייל לשולחן האוכל.

אחד או כמה?

השאלה המרכזית בבחירת כלי אוכל או סכו”ם היא האם לרכוש סט כלי אוכל או צלחות בודדות ובהתאמה גם סכינים, מזלגות וכפות בנפרד. אין לכך תשובה אחת מוחלטת. מצד אחד, רכישת פריטים בודדים הופכת את כלי האוכל למיוחדים כל אחד בנפרד וכולם גם יחד. מהצד השני, אם לא עושים את זה בחוכמה, מתקבלת ערמת כלים בלתי אחידה שנראית פשוט לא טוב בעיניים. כאשר כל אחד מהכלים הוא בצבע אחר, במרקם אחר ובסגנון אחר, הכלים יראו פחות טוב. לכן, חשוב לעשות זאת בחוכמה, ועם עין עיצובית.

איזה סוג?

כעת, כאשר החלטנו אם אנחנו בוחרים לרכוש סט כלי אוכל או סט של סכו”ם – כדאי לחשוב על החומר שממנו כל אחד מהכלים האלו עשויים. ככל שהחומר ממנו מיוצרים הכלים הוא איכותי יותר – המחיר גם יהיה גבוה יותר. עמידות הכלים תלויה גם בחומר ממנו הם עשויים וגם באופן בו אנו שומרים עליהם. במידה ומדובר בכלים אשר אין להכניס אותם למדיח, חשוב מאוד לשמור על הוראות השימוש, כדי להימנע מנזק לצלחות או לכלים אחרים.

כדאי מאוד להשקיע בכלים איכותיים, על מנת שהם ישמשו אותנו זמן רב ככל האפשר. עבור מי שמתלבט אם לקנות סכו”ם איכותי ולא יודע אם האיכות מצדיקה את המחיר, כדאי להדגיש כי לא רק שאותו סט כלי אוכל או סכו”ם ישאר לאורך זמן, אלא גם לא יראה סימני בלאי.

עמידות ואיכות

בבחירת סכו”ם צריך לקחת פרמטר נוסף בחשבון: קלות הניקוי והשימוש בו. על פי רוב, הסכו”ם יהיה עשוי מפלדת אל חלד, אשר מאפשרת עמידות ובנוסף לכך היא מאוד נוחה לניקיון ותחזוק. כלים אשר לא ניתן להכניס למדיח הכלים (במידה ואתם עושים שימוש באחד כזה) הופכים את השימוש בהם לפחות נוח והרבה יותר מסורבל. כיום בהחלט ניתן למצוא סט כלי אוכל שהוא גם מעוצב, גם איכותי ובעיקר – כזה שקל לנקות אותו. במידה ומדובר בסט אחד של סכו”ם או במספר צלחות, קיימת פחות בעייתיות אם כלים אלה דורשים ניקוי באופן מיוחד. אבל, אם אתם מעוניינים במספר רב של כלים, עבור אירוח של כמות גדולה של אנשים – כדאי מאוד להשקיע בכלים שיאפשרו לכם לשמור עליהם בפשטות ובקלות.

 

Accessibility