Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

ילדים תזונה

לחמניות מומלצות לארוחת בוקר בריאה ומזינה

לחמניות

נגיד מעכשיו שאם אתם רעבים ואין לכם לחמנייה טרייה בהישג יד, מומלץ לא לקרוא את המאמר. סתם, איך שאתם מסיימים פשוט תקפצו לסופר הקרוב ותקנו חבילה.
איזה כיף שאנחנו חיים במציאות של שפע ומגוון אפשרויות. כמעט בכל מכולת תוכלו למצוא לחמניות מקמח כוסמין, קמח מלא, קמח שיפון וקמח לבן. ככה שכל אחד יכול למצוא את עצמו תמיד מבחינת טעם והעדפה.

אחת הארוחות הכי חשובות ביום (אם לא ה-) היא ארוחת הבוקר. כולנו יודעים כמה חשוב שנספק לגוף שלנו חומרים מזינים כדי שיהיה לו מספיק אנרגיה למשך היום. לחם הוא מאכל בסיסי כבר מאות שנים, ולא סתם – הוא גם טעים, גם משביע, גם ורסטילי וגם עשיר בחומרים חיוניים.

והיום, אנחנו יכולים ליהנות מכל הערכים התזונתיים הנהדרים, בכל תצורה. נמאס לכם מהפרוסות הקלאסיות? נסו פיתה כוסמין. לא בא לכם פיתה? לכו על לחמנייה. היופי הוא שלחם נשאר מזין בכל צורה.
גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להנות מלחמניות טריות, ובדיוק בגלל זה החלטנו לכתוב מאמר שיסביר קצת יותר על הסוגים השונים.

כל היתרונות של הלחמנייה

גם אחרי שסיימתם את ארוחת הבוקר, עליכם להמשיך לספק לגוף את מה שהוא דורש וצריך. היתרון הגדול של הלחמניות, הוא שהן שומרות על טריות מקסימלית לאורך זמן. ניתן להקפיא אותן ולהפשיר לפני כל שימוש בקלות. כמו כן, אתם לא חייבים לאכול אותן רק בין ארבעה קירות, תמיד אפשר להשתמש בהן בשביל כריך טו גו.

לא יודעים מה להכין לילדים לארוחת עשר? הילדים שלכם תמיד מחזירים את הכריכים שאתם מכינים? פשוט תעברו להשתמש בלחמניות טריות ישר מהמאפיה.
קיבעון על אותו סוג מתחיל לשעמם באיזשהו שלב. רוצים טיפ מאיתנו? שמרו על גיוון מקסימלי. למה שבפעם הבאה לא תפתיעו את הילדים שלכם עם כריך מלחמניית אמריקה?
זכרו – מרכיבי הכריך חשובים, אבל אף פעם לא כמו הלחם שעוטף אותם. בסוף, הלחם הוא הבסיס, איכותו וטעמו יקבעו אם הכריך הצליח או נכשל.

לחמניות טריות שנאפות מכל הלב

כמו שכבר ציינו, לחמניות יבואו בטוב בכל מיני סיטואציות, לא רק בארוחת הבוקר. חוץ מזה, טוב שיש כמה במקרר, ככה תמיד יש לכם מה לאכול באמצע היום או להציע לאורחים כשצריך.
ערב על האש, או אפילו סתם ארוחה קלילה עם כמה חברים, לא יכולים להתקיים בלי לחם טרי.
אין אחד שלא יעוף על לחמניות אמריקה, לחמניות כוסמין מלא, או לחמניות שומשום. וזה לא מפתיע – כל לחמנייה נאפית עם הרבה אהבה.

סוגים שונים של לחמניות

אז בואו נדבר על הסוגים השונים שאנחנו יכולים להציע לכם.

לחמנייה כפרית – לחמנייה שביס אחד ממנה גורם לכם אוטומטית להרגיש בחו”ל. אם לחמניית המבורגר אמריקאית מזכירה ישיבה בדיינר קלאסי מהסרטים, הלחמנייה הכפרית לוקחת אתכם ישירות לצפון איטליה. היא יכולה להתאים במיוחד לארוחת בוקר של שישי בשילוב של גבינות, יין והרגשת חופש.

לחמנייה קלה – פתרון אידיאלי בשביל אנשים שמנסים לשמור על המשקל, אבל לא רק. היא יכולה להיות נשנוש כיפי שלא יסתום אתכם בין ארוחות. היא דלת קלוריות ובעיקר טעימה בטירוף.

לחמנייה קלועה – הבחירה הקלאסית שמגיעה עם טעם של פעם, טעם של ילדות. כשהייתם אוכלים כריכים פשוטים עם גבינה צהובה ושותים שוקו בשקית. ואנחנו יודעים שרק מלקרוא את השורות אתם יכולים להרגיש את הטעם. כולנו היינו פעם בקייטנה של החופש הגדול. היא רכה ונימוחה, ויש לה טעם שכולם אוהבים בכל גיל.

חשוב לציין שכל אחת מהלחמניות מתאימה לסוגים שונים של ארוחות. ניתן להגיש אותן באירועים רשמיים יותר, ואפשר גם לאכול אותן ככה סתם ביומיום.

Accessibility