Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

טיפוח ויופי

צילום מוצרים לאינטרנט

צילום מוצרים לאינטרנט

אם הקלישאה אומרת שתמונה אחת שווה אלף מילים, אז אפשר בהחלט לומר שבעידן הנוכחי, תמונה מעולה שווה אלף קליקים. צילום מוצרים הוא תחום מקצועי ותיק, שרק הולך ומשתכלל עם השנים. למרות שזה נראה מאוד פשוט, נדרשת מומחיות והבנה בצילום של מוצרים. בסופו של דבר, כאשר המוצר נראה טוב ומעניין, הוא יכול להתבלט מעל המתחרים. אם בעבר צילום מוצרים התמקד בעיתונות ובצילומי פקשוט, כיום סוג הצילום הזה כבר הרבה יותר מתוחכם.

שקט – מצלמים

עם התפתחות הטכנולוגיה בעשורים האחרונים, צילום מוצרים הלך והשתכלל. בעבר, מוצרים היו מוצגים לרוב בפרסומות בעיתון או על שלטי חוצות. כל מה שהיה צריך היא תמונת תקריב של המוצר והדפסה של הפרסומת. רבים השתמשו ועודם משתמשים בצילום תמונות של מוצרים שונים על ידי פקשוט. פקשוט הוא צילום של המוצר כאשר מאחוריו רקע לבן, נייטרלי. את הפקשוט ניתן לשלב בסוגים שונים של פרסומות, וכיום הוא נפוץ מאוד בתחום של צילום מוצרים לאינטרנט, שם התמונות צריכות להיות חדות וטובות.
האינטרנט בהחלט חולל מהפכה בתחום. הצילומים נדרשים להיות בראש ובראשונה מושכים, וכמו כן הם צריכים לספר את הסיפור של המוצר. הכוונה היא להראות את המוצר בצורה אותנטית, וכמה שיותר קרובה למראה של המוצר במציאות, ומצד שני ליצור אפקט מושך ואסתטי שיגרה את הצרכנים הגולשים להקליק על המוצר ולרכוש אותו.

השוני באונליין

כפי שציינו, צילום מוצרים עבור האינטרנט צריך לקחת בחשבון מספר היבטים. ראשית, עד כמה המוצר פשוט להבנה ולשימוש. אם מדובר בעט, הרי שלא מדובר במוצר מורכב שיש צורך להציג זווית מיוחדת שלו כדי שהגולש יבין מהו. לעומת זאת, אם מדובר בגאדג’ט חדש שרוב הגולשים ככל הנראה אינם מכירים, הצילום של המוצר צריך להבהיר תוך שניות במה מדובר ולאיזה תחום הוא קשור. כל זה מוביל אותנו להיבט נוסף וקריטי – זמן הצפיה במוצר. אם בעבר יכולנו לעיין בעיתון דקות ארוכות ולצפות במוצרים שונים, היום המצב שונה. אנחנו גוללים את הפיד ברשתות החברתיות ומדלגים באלגנטיות בצפיה באתרים השונים, כך שנותר למעשה פרק זמן מאוד קצר שבו ניתן לצפות במוצר או פקשוט שלו. משום כך, צילום מוצרים לאינטרנט צריך לקחת את הנושא הזה בחשבון. הצלם צריך לצאת מנקודת הנחה שלגולש יש מעט מאוד זמן לצפות במוצר ועל כן הוא חייב להיראות אטרקטיבי עבורו, כך שיתעכב עליו ליותר ממספר שניות.

מה אתם מוכרים?

אם יש לכם כבר מוצרים אותם אתם מוכרים אונליין, סביר להניח שתרצו צילום מוצרים איכותי, שיבליט את היתרונות שלהם. צילום מוצרים אינו רק צילום פקשוט בודד. כיום מדובר בהתמחות של ממש, ומומלץ לבחור בצלם שזה תחום העיסוק העיקרי שלו. צלם אשר יש לו ניסיון וידע בצילום של מוצרים לאונליין ידע להפיק תמונות שיחמיאו למוצרים שלכם ויביאו לכם את הלקוחות המתאימים לכם ביותר.

Accessibility