בריאות לנפש תזונה

חיים בריא: ספורט, אורח חיים ושינוי מחשבתי

חיים בריא

אני רוצה לספר לכם וכדאי שכולכם תדעו, לא נולדתי עם גוף כמו שיש לי היום, הרבה מאוד מכשולים עברתי בחיים בנושא התזונה והכושר, והכל השתנה שהגעתי למקום בו אני נמצאת היום שבו אני אוהב ומקבל את הגוף שלי ועם זאת אני גם נהנה מהאוכל הבריא ומביצוע כושר על בסיס יום יומי.

איך הגיעה הרצון לשנות את החשיבה:

כל חיי היה חשוב לי מראה הגוף שלי, ופתאום זה קרה “משום מקום” – עליתי במשקל! לא אהבתי את המראה “החדש” במראה, לא הרגישה לי  נוחה הידיעה שהזנחתי את עצמי וכל מה שרציתי זה לחזור למראה הקודם שלי. התחלתי לדמיין איך אראה בעוד 10 שנים ונבהלתי!!!
כאן הגיעה ההחלטה, שדי! הגיע הזמן לשנות את החשיבה!

ידוע לי שככל שאנחנו עולים בגיל – קשה יותר מבחינת להגיע לתוצאות בתחום הירידה במשקל, לכן החלטתי שלא כדאי לי להתחיל שנקודת ההתחלה שלי רחוקה, הבטחתי לעצמי, אני אבנה לעצמי גוף שאני רוצה ואוהב וכך בעתיד יהיה עלי רק לשמור עליו ולתחזק אותו בצורה בריאה ונכונה.
ההחלטה זו הפכה לעוגן בשבילי והתחלתי לעשות את מה שצריך על מנת להוציא אותה לפועל.

התחלתי את התהליך:

בהתחלה יצאתי להליכות, 10-15 דקות כל פעם, פה ושם וויתרתי על מתוקים, שוקולד עוגות ומאפים, ראיתי שזה עובד וזה נתן לי מוטיבציה ענקית להמשיך. ההליכות הפכו מרובות והדיאטה הפכה לנוקשה יותר. לא בדיוק ידעתי מה ואיך עושים את זה נכון, תיארתי לעצמי שזה יהיה פשוט, בסה”כ צריך לאכול פחות ולזוז יותר. עשיתי הרבה שטויות, בעיקר הרעבה עצמית, השתמשתי בעצות שקראתי במגזינים הורדתי שומנים ופחמימות, צמצמתי קלוריות, אפילו עשיתי צום מה לא!

האיזון

במהלך הלמידה וההתנסות בדיאטות שונות ומשונות הבנתי שצריך להגיע לאיזון ולאורח חיים בריא יותר.
למדתי שצריך לבחור נכון את מה שאנחנו אוכלים ולדעת להקשיב לגוף שלנו.
אפשרתי לעצמי להבין ולדעת שתמיד ישנה האפשרות לאכול מה שאני רוצה ולכן אין מבחינתי צורך יותר לרכז את כל החטאים דווקא לימים מסוימים כמו סופי השבוע שהפכו למכשול גדול מאוד במאמצים שלי. פעילות גופנית ממשיכה כמובן עד היום להיות חלק גדול מחיי ונושא הכושר מאוד קרוב לליבי.

Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Accessibility