בריאות לנפש

חופשה לנפש בתל אביב

חופשה לנפש בתל אביב

תל אביב אולי נתפסת כעיר ללא הפסקה של בילויים וחיי לילה סוערים, אבל היא גם מציעה שלל פעילויות מפרגנות לגוף ולנפש. אפשר בהחלט לצאת לנופש רגוע ושליו בעיר הגדולה וליהנות ממבחר הנאות להטענת אנרגיות מסדנאות יוגה ועד עיסויים מפנקים בספא, ארוחות בריאות וטיולים בטבע. המלצות לרגיעה טוטאלית בסגנון תל אביבי בים וביבשה. בחרו את הדרך המועדפת עליכם לשלווה.

אוצרות הים והרגיעה מול הים

הים עצמו עולה במחקרים רבים כמקום למציאת השקט הנפשי והירגעות. לצד סוויטה נשיאותית בתל אביב במלון בוטיק מול הים שיאפשר לכם לפקוח עיניים מול הכחול העמוק וליהנות מהיופי הכובש בזמן שקיעה, תוכלו לחפש פעילויות ימיות שיעשו לכם טוב על הלב. כמו למשל, התנסות בשנורקלינג וצלילה, הפלגה פרטית ביאכטת פאר לבנה, שייט קייקים, בניית ארמונות בחול ועוד.

הצד הירוק של העיר – לטפח את הנשמה

מי שמחפש טיולים בטבע ימצא את דרכו בלב המדינה בפארקים המטופחים של העיר. גני יהושוע הם ללא ספק הריאה הירוקה של העיר ומציעים מגוון מסלולי טיול מהנים בכל סגנון: ממסלול דיווש אופניים ועד האתר ההיסטורי שבע טחנות על גדות הירקון. תוכלו לפגוש בצמחייה עשירה, עצים המעניקים צל לאתנחתא וכן אצנים שימריצו אתכם ליהנות מהיופי האורבני תוך כדי תנועה. ניתן להצטרף גם לקבוצות הליכה, ריצה, רכיבה או לתרגל בסולו, להביא עמכם שמיכת פיקניק מפנקת ולמצוא ספר טוב על מודעות עצמית או שינוי הרגלי התזונה ולקחת זמן לעצמכם.

פסק זמן בספא – להירגע בסטייל

אגב זמן, מוזמנים להתנתק מטרדות השגרה ולהתמסר להנאה באחד ממרכזי הבריאות והספא בעיר. מרחבים של שקט שייקחו אתכם ליקום מקביל, רחוק מההמולה בחוץ. מגוון היכלי ספא בוטיקיים המציעים עיסויים שונים לפנים ולגוף, דיקור קוסמטי, אבנים חמות, עיסוי שוודי וכן חבילות מפנקות לזוגות שרוצים ליהנות מטיפולים זוגיים באווירה קסומה ולשוב הביתה רעננים יותר מתמיד. מומלץ להזמין מראש מקום בספא על מנת להגיע לחופשה שיש לכם פעילות מרגיעה מוכנה. תוכלו להעצים את ההנאה על ידי תה צמחים, טבילה בג’קוזי מבעבע ושמפניה. בכל זאת, לא כל יום אתם בספא.

להתחבר ליוגה – טאץ’ רוחני

בין אם אתם מתרגלים יוגה על בסיס קבוע או שזו ההזדמנות הראשונה שלכם להכיר – תל אביב היא הלוקיישן ליוגה. לתרגול יוגה יתרונות רבים אותם תרגישו מבחינה פיזית ומבחינה מנטאלית. יוגה משפרת את גמישות הגוף, היא מסייעת בהפחתת הלחץ על ידי שיפור זרימת הדם וכך גם מסייעת במיקוד ובהעלאת רמת הריכוז. מחקרים רבים מצביעים על כך שיוגה תורמת לטיהור הגוף מרעלים ולשיפור בריאות העצם וחיזוק המערכת החיסונית של הגוף. חפשו מלון בוטיק על שפת הים המציע תרגולי יוגה על הגג מול הנוף המשגע של הים התיכון.

טבעוני ובריא – סודות התזונה

תשכחו לרגע מדוכני הרחוב המציעים אוכל מטוגן וחפשו את האוכל הבריא של תל אביב – סלטים מרעננים, סיבים תזונתיים. מי שחשקה נפשו באוכל טבעוני יגלה נציגויות רבות של אוכל טבעוני וגם טבעוני גורמה בעיר וכן טיולים בין שווקים בעקבות אוכל טבעוני וסדנאות בישול של אוכל בריא, מיצים סחוטים וגלל מטעמים שיעשו לכם חשק לתזונה מאוזנת יותר מבלי להתפשר על איכות וטעם. אופציה נוספת היא להירשם לסדנת ניקוי רעלים או להזמין ארוחה של שף פרטי באוריינטציה בריאותית או להרצאה על סודות התזונה. להקדיש את החופשה ללמידה עצמית על יסודות הבריאות ולחזור לשגרה בריאה וטובה יותר לחיים איכותיים יותר.

פרגנו לעצמכם בחופשה שכולה רוגע בעיר תל אביב באווירה אינטימית שתיתן בריאות לנפש.

Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Accessibility