טיפוח ויופי

החלקת שיער לקיץ – כל השיטות המומלצות

החלקת שיער

בתחילת עונת הקיץ ניצבות נשים רבות בפני קושי והוא, כיצד ניתן לשמור על מראה חלק של השיער. האקלים הישראלי הוא אחד האויבים הגדולים ביותר של השיער המוחלק. קרני השמש החמות, הלחות הרבה ואף הביקורים התכופים בחוף הים ובבריכת השחייה, עלולים לגרום לשיער להתנפח ולאבד את מראהו היפה והלח.

הגנה על השיער בקיץ

למעשה, אין קיצור דרך לשמירה על החלקת שיער לאורך הקיץ. אלא יש צורך לנקוט באמצעי הגנה על מנת לגרום לשיער להיראות תמיד רענן וחיוני:

הדרך להגנה על השיער בבריכת השחייה ובים

בשיא הקיץ קשה מאוד להימנע מלבקר בבריכה ובחוף הים. אך עם זאת חשוב לזכור כי חשיפה למי הים המלוחים וגם לכלור בבריכות השחייה, גורמת לנזק גדול להחלקה. ולכן, יש להקפיד לשטוף את השיער היטב במים מתוקים לפני הכניסה למים ולאחריה וכמובן להשתמש בכובע ים איכותי.

שיער פזור? לא בקיץ!

שיער פזור הוא הרבה יותר חשוף לנזקי מזג האוויר והוא עלול להיפגע ולהיהרס במהירות ולכן, מומלץ מאוד בחודשי הקיץ, לאסוף את השיער כדי שהוא יהיה מוגן יותר. את השיער המוחלק לא כדאי לאסוף באמצעות גומייה שעלולה לגרום לעיוות השיער וליצור בו מרקמים לא רצויים, אלא לאסוף אותו באמצעות קליפסים או סיכות שישמרו על השיער בצורה רפויה מבלי למתוח אותו.

מסיכת הזנה לשיער

בשל העובדה כי בקיץ יש צורך בחפיפת השיער לעיתים קרובות, אם זה בעקבות החום והזיעה המוגברת או לאחר ביקורים בבריכה ובים, כדאי להשתמש במסכת הזנה לשיער כדי לשמור על ברק ועל מראה חיוני.

קרם קראטין להגנה

במקביל להחלקה אצל מעצב שיער מקצועי, נפוץ השימוש בפן ובמחליקי שיער על מנת לשמר את מראה השיער החלק. מכשירי ההחלקה פועלים על בסיס חום שעלול לשרוף את השיער ואף לגרום לנזק. כדי למנוע את זה, יש להשתמש בקרם קראטין שיוצר שכבת הגנה על השיער ושומר עליו מפני החום. ובנוסף, מעניק הקרם מראה חיוני לשיער.

תכשירים לשיער

אחרי ביצוע החלקה, כדאי מאוד להשתמש בשמפו ובמרכך שלא מכילים נתרן כלורידי. הרבה מתכשירי השיער הנפוצים הם אומנם יעילים לניקוי השיער אך הם גם מכילים חומרים שעלולים לפגוע בחומרי ההחלקה ולקלף אותם ולהשיב את השיער למראה הקודם והטבעי שלו.

החלקת שיער טבעית – הבחירה האופטימלית לקיץ

ישנן נשים רבות שמעוניינות להחליק את שערן אך אינן רוצות להשתמש בתכשירים המכילים חומרים מזיקים, אלא מעוניינות לבצע את ההחלקה באמצעות חומרים טבעיים בלבד. קיימת אפשרות של החלקת שיער באמצעים טבעיים שנפוצה בשם החלקה אורגנית. זוהי החלקה שמתבצעת על ידי חומרים טבעיים בלבד שאינם גורמים לאדים רעילים ואינם מכילים חומרי החלקה אגרסיביים.

החלקה אורגנית היא בטוחה מאוד ומתאימה לכל סוגי השיער, גורמת לו להיראות רענן ובריא, להישאר בעל מראה טבעי ולח ואף משקמת את השיער במידה ויש לו נטייה למראה יבש.

חשוב לדעת כי בהחלקה אורגנית נדרש ידע מקצועי וזמן רב יותר לבצע אותה מפני שמדובר בחומרים טבעיים ובנוסף לכך, גורמת החלקה אורגנית להבהרה של שיער צבוע ואם רוצים צבעים בשיער- צריך לחזור על הצבע פעם נוספת.

היתרון העיקרי בהחלקה אורגנית הוא העובדה שאין צורך לייבש אותו עם פן אחרי מקלחת ומכיוון שהחלקה זו מחזיקה מעמד גם כאשר השיער בא במגע עם מי ים מלוחים או עם הכלור בבריכות השחייה, אין כל מניעה מלקפוץ להשוויץ בהחלקה בבריכת שחייה או לנסוע להשתזף על השיער המושלם על חוף הים.

Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Accessibility