Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Uncategorized

כל מה שכדאי לדעת על ביגוד לבית הספר

ילדים משחקים
ילדים משחקים

החגים שהגיעו ישר אחרי שהתחילה, לא משכיחים מאיתנו את העובדה ששנת הלימודים כבר פה. דבר אחד לא משתנה בין שנה לשנה: הצורך ברכישת חולצות בית ספר עבור הילדים. תלבושת בית ספר היא כבר מזמן לא החליפות המשעממות או הבגדים הלא נוחים, חולצות בית הספר מאפשרות מצד אחד להבליט את  הייחודיות של כל תלמיד ותלמידה ומצד שני ליצור אחידות בין קבוצת התלמידים.

כל בית ספר – והקטע שלו

על אף העובדה שבשנים האחרונות יותר ויותר בתי ספר אימצו את תלבושת בית ספר האחידה, יש לא מעט בתי ספר שהחליטו לוותר על כך. הסיבות לכך הן מגוונות, החל מדרישה של ההורים לא להוציא סכומי כסף על רכישת חולצות בית ספר ועד לרצון לשמר את האינדיבידואליות של תלמידי בית הספר. כאמור, כל בית ספר מחליט עבור תלמידיו מה יהיה הנוהג. יש גם מי שמכניסים אלמנטים של טקסיות ללבישת חולצות בית ספר, ומחייבים את התלמידים להגיע בימי שישי עם חולצת בית ספר לבנה או לצאת לטיולים רק עם חולצה בצבע מסוים. כך או כך, הנוהל של לבישת חולצה אחידה לבית הספר יכול לעורר גם לא מעט מצבים בעייתיים.

כמה לרכוש?

שאלת השאלות של הורים שמעוניינים לרכוש תלבושת בית ספר עבור הילדים היא: מה הכמות המתאימה של חולצות בית ספר? אין לכך תשובה חד משמעית כמובן, והתשובה משתנה בין תלמיד לתלמיד. כאשר מדובר על בעיקר על תלמידים בכיתות הנמוכות (אך לא רק), לא כדאי להגזים בכמות החולצות אותן אתם רוכשים. הילדים צומחים לגובה בתקופת בית הספר ולכן אתם עלולים להישאר עם סטוק של חולצות בית ספר במידות קטנות מדי.

התשובה צריכה להתחשב גם בתדירות הכביסות, בכמות הספיירים שאתם רוצים להשאיר וכמובן תוך התחשבות במספר ימי הלימודים בשבוע.

ארוך או קצר?

נשלחתם למשימה לרכוש תלבושת בית ספר וחזרתם עם ערימת חולצות קצרות? כדאי לזכור שבקרוב מאוד החורף יגיע, וגם אם לא מדובר בקור אירופאי, עדיין התלמידים צריכים חולצות בית ספר ארוכות מסוגים שונים. קחו את זה בחשבון כשאתם קונים חולצות לבית הספר והכניסו לחישוב גם חולצות ארוכות דקות ועבות. מזג האוויר יכול להפתיע ולכן כדאי להיות מוכנים עם כמה חולצות ארוכות לימים שהיו אמורים להיות חמימים אך נגמרו בגשם. אם הילד שלכם סובל במיוחד מקור או מחום, קחו גם את זה בחשבון ותנו לו אופציות שיאפשרו לו להרגיש בנוח במזג האוויר המשתנה. משום שרוב יום הלימודים הוא בתוך מבנה, מי שמרגיש שהמזגנים מקפיאים אותו, כדאי לו להצטייד בקפוצ’ון שאפשר להוריד וללבוש במידת הצורך.

לא לוותר על האיכות

איכות היא ממש לא מילה גסה כאשר מדובר על רכישת חולצות בית ספר. אנו נוטים לחשוב שקניה של תלבושת בית ספר צריכה להיעשות מבלי לחשוב על איכות הבד, אך זו תהייה טעות. אל תתפשרו על בגדים שאינם איכותיים מספיק, משום שאלה יכולים להיהרס בכביסה הראשונה או לחילופין להיות לא נעימים בתחושה על הגוף.

Accessibility