בריאות לנפש ספורט

החופשה המושלמת – חופשה ספורטיבית בסוויטה מפנקת

אישה בבריכה

במרתון האינטנסיבי היומיומי לא תמיד יש לנו זמן להירגע וליהנות או אפילו להשקיע בגזרה ולפצוח בדיאטה. לפעמים דווקא החופש, הניתוק מהשגרה, הוא ההזדמנות האולטימטיבית לאיזון בין גוף לנפש ואם אתם מאלה שמחפשים חופשה אקטיבית עם המון אנרגיות – תל אביב היא העיר בשבילכם. העיר הדינאמית מציעה שלל פעילויות חווייתיות להנאה תוך כדי תנועה. טיפים ליצירת החוויה המושלמת.

אקשן מכל הכיוונים ובסגנון שלכם

אחת הדרכים ליצוק תוכן לחופשה היא מראש לבחור לוקיישן שמציע מגוון אופציות לבחירה. כל שצריך זה להחליט איך לכייף ולמזג בתוך החופשה אלמנטים מעולמות תוכן שונים. כאשר נופשים במלון בוטיק מול הים נהנים ממיקום מנצח של טיילת תוססת וכמובן מהים עצמו. זירת פעילויות שמאפשרת לכם להתנסות בשייט, לשחות כאוות נפשכם, לשחק במטקות, כדור עוף חופים. פאן בים וביבשה. בתל אביב דואגים לשלל פעילויות באזור החוף – תוכלו להשיק את היום בריצה לאורך הטיילת, גלישת גלים או סאפ, סקי מים בפארק דרום אם אתם מחפשים עוד פעילות “רטובה”. מוזמנים לקנח בהפלגה ביאכטה – מגיע לכם להתפנק אחרי כל האנרגיות שהוצאתם.

בפארק ובמכון הכושר – בחוץ ובפנים

בתל אביב מקומות נוספים בהם תוכלו להמשיך בשגרת האימונים, כמו למשל, קיר טיפוס או דיווש אופניים בפארק הירקון, לסייר בעיר בקורקינט, להתקרר בהחלקה על הקרח באייסקייט ועדיין להמשיך בפעילות הגופנית.
אם אתם מעדיפים פעילות בחלל ממוזג חפשו מראש מלון בוטיק הכולל חדר כושר מצויד במכשירים משוכללים שיאפשר לכם לפתוח את היום בהליכה מהירה או בריצה, להרים משקולות והכל במקום אופנתי ונעים לאימונים. נופש זה גם הזמן לשלב בין פעילויות המחברות בין גוף לנפש כמו למשל, יוגה על הגג מול השקיעה הרומנטית לרוממות נפש שטרם הכרתם. ליוגה השפעה נהדרת על הגוף מבחינת גמישות, הרפיה וגם ברמה המנטאלית היא מעלה את הרוגע ואת מצב הרוח ומחקרים רבים מצביעים על התרומה הקוגניטיבית שלה. תרגול יוגה הוא בדיוק מה שחיפשתם כפעילות חווייתית עוצמתית לאור שקיעה.

לגלות את העיר ברגל

זירת הבילויים והפנאי של המדינה היא המקום האולטימטיבי להליכות רגליות או אופניים וקורקינט. אם בחרתם להכיר אותה תוך כדי הליכה, תיהנו גם משריפת קלוריות ומד הצעדים שלכם בוודאי ישמח לעקוב אחר הפעילות שלכם. מהמלון מול הים תוכלו להגיע לשלל מקומות אטרקטיביים ברחבי העיר, ביניהם מתחם התחנה, נווה צדק הציורית, הנמל שוקק החיים, דיזינגוף סנטר האגדי, לחצות את הגבול ליפו, להתרשם מהסצנה האורבנית של מרכז העיר ותוך כדי, לשתות שייק בריאות ולהסתנוור מהיופי שיש לעיר להציע לכם בכל שעות היום.

ואחרי הפעילות? מתפנקים

אין כמו לסיים את היום בסוויטה נשיאותית במלון בוטיק עם בריכה פרטית בתל אביב. מלון בוטיק מציע קונספט אישי יותר ואווירה אינטימית תוך דגש על הפרטים הקטנים ביותר ברמה העיצובית, ארוחת בוקר עשירה להפליא, טרקלין מסוגנן וסוויטה מפוארת רחבת ידיים עם נוף לים היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהחיים הטובים של תל אביב.
בחרו סוויטה נשיאותית בתל אביב עם בריכה רק משלכם, כדי שתוכלו להשתכשך בכל שעה ביום עם מי שאתם אוהבים, להירגע או להמשיך במוד הספורטיבי וכל זה מול התפאורה המהפנטת של העיר והים התיכון. בדקו מה כוללת הסוויטה, תאריכים פנויים, כמה עולה התענוג ותפרו לעצמכם חופשה חלומית שמגשימה את כל הפנטזיות.

לא חייבים לשבור את שגרת האימונים או להסתפק בבטן גב – אפשר להתענג על נופש ספורטיבי ובריאות לנפש במקום הנכון ולחזור הביתה רעננים יותר מתמיד.

Advertisement

Advertisement Small

ווידיאו

Accessibility